+8613646669115
  • ttu-4
  • linkedin
  • facebook
  • youtube
page_banner

nutizie

"Bicicletta elettrica" ​​hè una cumminazione organica di pedale + mutore, u torque di pedale hè a forza principale, è u torque di u mutore hè supplementatu.Semu devi esse nutatu chì e biciclette elettriche chì sò cumuni in a vita ponu avanzà solu girannu u manicu, mentre chì e biciclette elettriche ponu cavalcà spegnendu u mutore, ma ùn avanzaranu micca quandu si fermanu di pedalà.

bicicletta elettrica di cità:

Conçu pour les déplacements urbains,biciclette elettriche di trasportusò carattarizati da u pesu più ligeru pussibule.Serà magre è magre senza compromette a rigidità è a durabilità, mantene u pesu ligeru, cumminatu cù una piccula quantità d'elasticità per riduce l'effettu di vibrazione, facendu u passaghju più còmode durante u trasportu.

biciclette elettriche di trasportu

Bicicletta hibrida elettrica:

U più caldu di tutti i tipi di bicicletta di strada, è pensatu per a velocità, uBicicletta hibrida elettricahè primurosu di riduce a resistenza di u ventu.Cusì l'usu di un quadru aerodinamicu avanzatu in u disignu pò fà a cavallu più veloce.

Bicicletta hibrida elettrica

bicicletta elettrica off road:

E biciclette elettriche off road sò pensate per u cunfortu, è a sensazione più evidente hè a cunsulazione è a durabilità.A pusizione generale di cavallu di stu tipu di bicicletta hè relativamente còmode, è hè relativamente faciule di cuntrullà per i principianti.

Riassuntu: Ùn hè micca difficiule di sceglie unbicicletta elettrica di stradachì vi cunvene.In cerca di veloce veloce, a bicicletta elettrica di muntagna hè a megliu scelta;s'è vo cavalcate spessu in salita, una bicicletta ligera hè a megliu scelta;duvete cavalcà longu distanzi cù i vostri ciclisti.Per cunsulazione, a bicicletta elettrica off road hè a megliu scelta.

bicicletta elettrica off road

Comu sceglie una bicicletta elettrica di muntagna

1. Determinà u vostru propiu scopu, s'ellu hè orientatu à a cumpetizione o l'equitazione di piacè.S'ellu hè una vittura orientata à a cumpetizione, duvete sceglie un quadru più chjucu quantu pussibule.In generale, hè megliu per i cavalieri di sceglie a taglia chì li cunvene.A goccia di cuscinu-manu hè di circa 5 cm.circa.

2. Determinate a dimensione di u quadru, a durata di u tubu di u sediu è a durata di u tubu superiore, è e lunghezze di u tubu di sopra sò a priorità.

3. I cavalieri più chjuchi sò ricumandati per utilizà manubri chjuchi, chì ponu esse facilmente tenuti à u manicu più bassu.A pusizione di presa più bassa hè menu prubabile di saltà quandu entra in superfici irregolari.


Tempu di Postu: Nov-02-2022