+8613646669115
  • sns (1)
  • sns (2)
  • sns (3)
  • tu10
page_banner

nutizie

E biciclette elettriche ponu esse guidate più è più freti chè e biciclette ordinarie, ma nimu ùn ricuserà di andà più luntanu!Allora cumu uttene u più da a bicicletta elettrica'a batteria è u mutore?

1. Modu Power

Per esempiu, u sistema di mutore Bafang mid-mounted hà generalmente 5 ingranaggi per u cunduttore di sceglie.Eccettu per i pendii longu è difficili, hè inevitabbile per attivà u modu di assistenza forte.In generale, a 2-3a marcia pò trattà di più di 70% di e cundizioni stradali;a putenza di output hè automaticamente aghjustatu secondu u statu attuale., Selezziunà u modu d'assistenza di putenza adattatu durante a cavalcata pò aiutà à salvà assai putere.

2. Multiple shift gears

Ùn operate micca solu u buttone di putenza quandu ùn pudete micca passà.Prima aghjustate i vostri ingranaggi.Dopu tuttu, hè sempre una bicicletta alimentata principalmente umana.

3. Suspensione

A sospensione cù un longu viaghju vi farà più strenuous.Cunsiderendu u pesu extra di unbicicletta elettrica, ricumandemu chì aduprate una pressione d'aria più altu nantu à i vostri ammortizzatori davanti è posteriori cà in una bicicletta di sospensione normale.

4. Pneumatici

I pneumatici leggeri sonu tentatori, è logicamente, ùn andate micca.Per evità frequenti perforazioni laterali, sò richiesti pressioni di pneumatici più elevate è pneumatici pesanti.Per evità frequenti perforazioni laterali, sò richiesti pressioni di pneumatici più elevate è pneumatici pesanti.

Pneu di bicicletta

5. Freni

Cum'è i pneumatici, ùn mancate micca i freni.U mutore hè essenziale nantu à uBicicletta ibrida elettricaper mantene tuttu u pesu extra in cuntrollu.

6. Catene è folli

Una catena pulita, ben lubrificata, free-rolling corre cù assai menu resistenza ch'è una catena mal mantenuta.È u mutore mette assai stress in u drivetrain, soprattuttu quandu si cambia in salita.Allora assicuratevi di verificà l'usura regularmente è mantene bè lubricatu.

derailleur di bicicletta

7. Scala

Ricurdatevi di cambià ingranaggi prima di utilizà u buttone di putenza.In novu, u tempu altu hè a chjave quì.Sposta da u volante, mantene una cadenza alta, è lasciate u mutore travaglià.


Tempu di post: 22-jun-2022