+8613646669115
  • sns (1)
  • sns (2)
  • sns (3)
  • tu10
page_banner

nutizie

Diversi paesi anu diverse valutazioni di putenza è limiti di velocità perbiciclette elettriche.Perchè u mutore mid-mounted hà più vantaghji, pesu più liggeru è efficienza energetica più altu ch'è i mutori in-rota o diversi prudutti vechji, hè aduttatu da a maiò parte di i fabricatori.

Biciclette elettriche in fibra di carbone

1. A resistenza di u mutore cintrali hè chjuca è a resistenza di rolling hè bassa

U mutore hub hè in generale un mutore brushless, chì affetta a vitezza cuntrullendu a dimensione di u currente, è hà una struttura simplice.Tuttavia, a causa di l'influenza di a struttura tradiziunale, l'attrito rotazionale, l'accumulazione di calore di u mutore, etc., l'efficienza energetica di u mutore hè bassa.

U mutore mid-mounted hè una putenza chì agisce direttamente nantu à l'asse cintrali, è esige a cooperazione di embrague, fusti di trasmissione, differenziali è altri cumpunenti, è l'energia cinetica di output agisce nantu à u crankset per aiutà u ciclista à pedalà.U mutore hè solu rispunsevuli di trasmissioni miccanicu direttu, è agisce solu nantu à a parte di forza di u passu di u veiculu, è u so tassu di cunversione d'energia elettrica-cinetica hè generalmente sopra à 80%.

2. Ci hè parechje cundizioni di cambiamentu di velocità per u mutore mid-mounted, è u torque hè più grande

U mutore mid-mounted hè un mecanismu cumminatu di ingranaggi di cambiamentu di velocità interna.Diversi ingranaggi d'embrague sò usati per furmà un ratchet di cambiamentu di velocità in l'alloghju di u mutore, in modu chì u so torque di output hè aumentatu, è a carica è a putenza di scalata sò più alti.Inoltre, u so torque sensing hè ancu più sensibile.U cambiamentu in a forza di pedale di a manovella agirà direttamente nantu à l'assi cintrali, è l'accelerazione serà più veloce.

mountain bike elettrica in fibra di carbonu

3. U mutore cintrali rende a distribuzione di u centru di gravità di u veiculu raghjone

Cum'è u nome suggerisce, u mutore hè situatu à mezu à u quadru, cusì u centru di gravità di u veiculu hè sempre in u mezu, chì ùn hà micca affettatu l'equilibriu di u veiculu sottu una guida veloce, è ùn ci hè bisognu di organizà. pesu supplementu di a batteria per cuntrastà u pesu.Per quessa, a maiò parte di i mudelli novi nantu à u mercatu oghje metteranu o ancu ammuccià a bateria in u tubu down di u quadru.

4. Ci hè menu linee di cunnessione per u mutore cintrali, è l'accessori sò più simplificati

L'integrazione, l'integrazione è l'integrazione sò i vantaghji di i muturi di u mid-mounted.Tutti i sensori sò integrati in a casella di u centru, solu un filu si estende per cunnette à u controller in u manubriu, è ancu a cunnessione di a bateria hè una manera oculta di cablaggio internu è cuntatti.Stu disignu integratu simplificatu face chì a vittura A cù un mutore cintrali hè più còmuda di mantene, hà un aspettu più simplice, è hè più còmuda per l'utilizatori à aduprà.

 

5. U funziunamentu dustproof è waterproof di u mutore cintrali hè più forte, è u tassu fallimentu hè bassu

In generale, a scatula cù u mutore cintrali hà una difesa assai alta, è pò generalmente ghjunghje à u livellu di prutezzione IP65 o sopra.Quandu u mutore hè in funziunamentu, pò resiste cumpletamente à l'intrusione di oggetti stranieri è polveri, è ancu à u jet d'acqua à bassa pressione in ogni angulu.


Tempu di post: 29-06-2022