+8613646669115
  • sns (1)
  • sns (2)
  • sns (3)
  • tu10
page_banner

nutizie

Sempre più persone volenu cumprà una bicicletta elettrica, allora chì duvemu attente prima di cumprà una bicicletta elettrica?

1. Tipi di bicicletta elettrica

A maiò partebiciclette elettriche di citàpò esse chjamatu "esperti in tuttu".Di solitu anu parafanghi, inseme cù luci, è qualchì volta anu parentesi per i scaffali per portà articuli extra.Di sicuru, ci sò parechje biciclette elettriche di muntagna prufessiunale, cù un quadru di sospensione speciale è un mutore di putenza più altu, è alcune cù duie batterie per viaghji più longu.Di sicuru, ci includenu tricicli elettrici, biciclette di strada elettriche è scooters elettrici.

Si pò dì chì u tipu dibicicletta elettricahà coperto ogni segmentu di e biciclette tradiziunali, è mudelli più innovatori è interessanti sò stati ancu derivati ​​per risponde à i bisogni di viaghju persunalizati di a sucità muderna.

 

magazzinu eu di mountain bike elettrica

 

2. Sistema di mutore di bicicletta elettrica

Middle Motor hè una scelta populari per e biciclette elettriche, è anu un mutore muntatu trà e manivelle chì furnisce u putere à a rota posteriore quandu u pedale pedale.U Motore Mediu mantene a stabilità è l'equilibriu di u corpu, perchè riduce u pesu di u mutore è l'integra in u quadru.

U mutore di u mozzu posteriore hè ancu utilizatu caldu, u mutore di u mozzu di fronte hè raramente vistu ma esiste.A bateria hè generalmente muntata in u tubu downside, downside o upside per stabilità.Avà, più è piùe-bikesammuccià a batteria fora di vista in u quadru, rende più impermeabile è bellezza.

e bicyclette bicicletta elettrica

I mudelli più caru tendenu à avè batterie di capacità più grande per una gamma aghjunta, cù l'opzione di plug in una seconda bateria se vulete andà più luntanu.

Ci hè di solitu una unità di cuntrollu nantu à u manubriu chì hè à a vostra manu per sceglie u livellu di assistenza è mantene a tabulazione nantu à u statu di a bateria mentre cavalcate.

 

3. A vita di a bateria

Se pensa à aduprà a vostra e-bike per cavalcà fora di a vicinanza immediata, o ùn avete micca accessu à una carica conveniente.Averete bisognu di almenu una capacità di batteria 250Wh o più per una gamma decente.


Tempu di post: 22-jun-2022