+8613646669115
  • ttu-4
  • linkedin
  • facebook
  • youtube
page_banner

nutizie

In u mondu di e biciclette elettriche, in più di a velocità, a putenza di u mutore hè probabilmente u tema cuntinuu cuntinuu - è ancu u puntu di vendita principale.Quantu putere unbicicletta elettricabisogni hè determinata da parechji fatturi, cum'è u tipu di mutore, l'orientazione di u disignu di a bicicletta elettrica, è cusì.Capisce questu ci aiuterà ancu à capisce megliu e risposte di i fabricatori quandu si discute a putenza di u mutore.

Potenza di u mutore di bicicletta elettrica: 250W-750W

A putenza di u mutore di una bicicletta elettrica hè misurata in watts, è in i Stati Uniti, a putenza di u mutore generalmente varieghja trà 250W-750W.Pudete truvà ogni tipu di muturi, grandi è chjuchi, in parechje biciclette elettriche, ma a maiò parte di i so intervalli di putenza sò à mezu à u sopra.A putenza di u mutore in generale aumenta è diminuisce cù 50W cum'è un passu, cum'è 250W, 300W, 350W, 500W è 750W, queste sò specificazioni cumuni.

bicicletta elettrica di trasportu

Quandu hè abbastanza 250W?Chì ci hè a diffarenza trà un mutore mid è un mutore hub?È a diffarenza trà a putenza nominale è a putenza massima?

I mutori d'alta putenza sò assai cumuni, soprattuttu quandu si acquistanu biciclette elettriche à costu.

Ma una putenza più alta ùn significa micca una assistenza elettrica più veloce.In fatti, alcune di e biciclette elettriche più putenti chì aghju pruvatu solu utilizanu muturi 250W, tuttu dipende di cumu conduce.Ci sò dui tippi principali di mutori di bicicletta elettrica: mutori di hub integrati in u hub posteriore o frontale, è i mutori di u centru di u centru situatu à u supportu di u quadru.

bicicletta d'assistenza elettrica

Mid motor: 250W hè abbastanza

U mutore mid-mounted pò ottene un rendimentu più altu cù menu putenza perchè hè stallatu à l'arbu centru di a bicicletta.U rendiment, u torque è a velocità di u veiculu cambianu secondu l'ingranaggio di trasmissione.Questa funzione rende u mutore mid-mounted più adattatu per quelli biciclette elettriche d'altu rendiment, cum'èbiciclette elettriche di trasportu, biciclette elettriche di carica, èbiciclette elettriche di muntagna.

· Siccomu u putere hè menu, a capacità di a bateria hè più chjuca è più ligera.

· Tali prestazioni è efficienza di guida generalmente significanu un prezzu di vendita più altu.I muturi di u mid-mounted sò generalmente truvati nantu à e biciclette elettriche à un prezzu in millaie di dollari.

· I pruduttori sò megliu à sintonizà i mutori di muntagna media per scopi speciali, cum'è i mutori di torsione elevata per e biciclette elettriche di carica è i mutori d'alta velocità perbiciclette elettriche di trasportu.

Potenza nominale versus putenza massima

Assicuratevi di attentu à se i pruduttori di booster elettrici publicità "massima" putenza o "rated" putenza, perchè i dui sò completamente diffirenti.

A putenza nominale di un mutore hè a putenza massima chì pò esse uscita stabilmente per un bellu pezzu, è a putenza massima hè a putenza chì u mutore pò scoppia in un cortu periodu di tempu.A putenza nominale hè u paràmetru più impurtante, è riflette veramente l'esperienza di output di u mutore per a maiò parte di u tempu di cavallu.

Ma a putenza massima hè veramente utile - pò fà sapè a prestazione massima di l'accelerazione di sta vittura, o l'esperienza di a putenza di putenza quandu si cullà una pendenza ripida, ma ci vole solu uni pochi di seconde per u mutore per ghjunghje à a pruduzzione massima.A più impurtante, u mutore si riscalda quandu a putenza massima hè uscita, chì pò brusgià u mutore.

Bicicletta elettrica mid motor


Tempu di Postu: Dec-17-2022