+8613646669115
  • sns (1)
  • sns (2)
  • sns (3)
  • tu10
page_banner

nutizie

Per gode di u divertimentu di cavalcà in i trasporti è sporti di divertimentu, sanu è ecologicubiciclette elettrichesò diventendu a scelta preferita per e persone per viaghjà.Prima di decide veramente di cumprà una bicicletta elettrica, chì duvemu sapè?Cumu sceglie u sistema di mutore adattatu per a vostra equitazione?
Tipu di Motore
I sistemi d'assistenza elettrica cumuni sò divisi in muturi à mezu-mounted è in-wheel motors secondu a pusizione di u mutore.
In e biciclette elettriche di muntagna, u layout di u mutore centrale cù un centru di gravità più bassu hè generalmente utilizatu per ottene una distribuzione di pesu centrata è raghjone, chì ùn affetterà micca l'equilibriu di u veiculu sottu una guida rapida, per ottene una bona manipolazione.
Nant'à a vittura di trasportu di a cità, e cundizioni di a strada ùn sò micca cusì cumplicate cum'è in muntagna è furesta, è a dumanda di scalata ùn serà micca cusì grande, cusì u mutore di u hub posteriore hè ugualmente efficace.Questu hè ancu unu di i fatturi impurtanti per a selezzione di u sistema di mutore in-rota per a China di grande nome internaziunaleBicicletta da strada assistita da energia elettrica.
Torque
Biciclette da muntagna elettriche assistiteesigenu mutori cù una pruduzzione di torque più altu, è i sensori di torque sò di solitu usati per detectà accuratamente torque pedale, per capiscenu l'intenzione di u cavaliere, è ancu in u statu di cadenza bassa, pò esse più faciule in arrampicata off-road ripida è cumplessa.alzà.
Selezzione di l'instrumentu
A visualizazione di culore d'alta definizione pò vede chjaramente e dati di u mutore, cumprese u percentualità di a putenza di a bateria restante, a distanza di cavalcata, l'altitudine, u modu di sportu è a velocità attuale è altre informazioni ricche, chì ponu scuntrà e nostre excursioni di ogni ghjornu è di divertimentu.
Capacità batterie
A più grande proporzione di u pesu di una bicicletta elettrica hè senza dubbitu a bateria.A bateria hà sperimentatu un plug-in bruttu è salvaticu è lentamente transizione à una direzzione integrata restritta è concisa.A bateria incrustata in u tubu down hè un metudu di stallazione cumuni per l'assistenza elettrica.Una altra suluzione ammucciarà completamente a bateria in u quadru.A struttura hè stabile è l'apparenza hè più cuncisa è pulita, mentre chì riduce u pesu di u veiculu.
I veiculi di longa distanza necessitanu una vita di batteria più longa, mentre chì e biciclette di muntagna à sospensione piena sò più preoccupati di una putenza potente.Questi necessitanu un supportu di batteria di grande capacità, ma e batterie più grande è più pesanti piglianu più spaziu è necessitanu più energia.alta forza di quadru,
Strada, trasportu, cità è altri mudelli perseguite un equilibriu trà u rendiment è u liggeru, è ùn aumenteranu micca a batteria.400Wh-500Wh hè una capacità di bateria cumuna, è a vita di a bateria pò generalmente ghjunghje à circa 70-90 chilometri.
Sapete digià i principii di u mutore, u rendiment, a capacità di a bateria, l'instrumentazione, etc., cusì pudete sceglie un adattatubicicletta elettricasecondu i vostri bisogni di cavalcata ogni ghjornu!Chì altru vulete sapè di l'assistenza elettrica?
bicicletta elettrica di cità bicicletta elettrica di strada bicicletta elettrica di muntagna


Tempu di pubblicazione: 12-10-2022