+8613646669115
  • ttu-4
  • linkedin
  • facebook
  • youtube
page_banner

nutizie

Ci sò diversi tipi di biciclette elettriche nantu à u mercatu, cù diversi mutori è batterie cumpatibili.Ma ùn importa micca quale cavalcate, hà a so propria distanza massima teorica di cavallu.

L'assistenza elettrica differisce da e biciclette regularmente in dui modi, pesu è putenza.U pesu di a bicicletta elettrica aumenta da 5-7 kg secondu u mutore è a bateria.

Ogni cumpunente hà una vita di serviziu, è pudete allargà a vita di serviziu acquistendu versioni specifiche di ricambi per i canali regularmente.

Catena: E catene specifiche per e biciclette elettriche anu platti laterali più spessi è perni di catena più forti per currisponde à u torque più forte dibiciclette elettriche, è anu una vita di serviziu più longa cà e catene internu di bicicletta ordinarie.

Pneumatici: I pneumatici di bicicletta elettrica sò diffirenti da i pneumatici di bicicletta regulare in dui modi.Prima, u materiale di gomma hè di solitu più difficiuli di i mudelli regulari, chì li facenu durà più longu è esse menu propensu à l'usura.

Pastiglie di frenu / pastiglie di frenu: Micca tutte l'imprese chì pruducianu pastiglie pruducenu prudutti d'assistenza elettrica, cum'è Shimano ùn pruduce micca, se vulete pruvà prudutti più durable, pruvate.bicicletta elettricaprudutti speciali, chì anu più forte resistenza à l'usura è più bona gestione termale.

Di sicuru, a freccia di u vostru mantenimentu dipende di a cundizione di usu.In generale, certi struzzioni di mantenimentu sò usurati, è certi struzzioni di mantenimentu sò danati.In paragone, u mantenimentu hè sempre più prezzu è più sicuru.Attenti à i rumori anormali è strani strani Sembra chì a pulizia di a vostra bicicletta regularmente pò esse un modu efficace per trasfurmà un prublema simplice in un prublema di riparazione caru, è, in più, ci hè una bona opportunità per l'ispezione quandu lavate a vostra bicicletta.

ebike

Cumu pulisce una bicicletta elettrica?

Cum'è una bicicletta normale, una pulitabicicletta elettricamostrarà menu usu di un bruttu, soprattuttu in u drivetrain.A pulizia di a vostra bicicletta hè ancu un prucessu d'ispezione, è hè faciule per vede anelli di sedi usurati, raggi solti è altri segni di danni.

Preste assai attenzione à e parti di cunnessione di u pneumaticu è u sistema di u mutore.Ulteriori lacrime, tagli, cavi sciolti è cables esposti nantu à i pneumatici significanu abbastanza danni à a vostra sicurità chì avete bisognu à andà à a buttrega di vittura in tempu per a riparazione.

bicicletta elettrica ciclu elettricu


Tempu di Postu: Dec-02-2022